Deklaracja Dostępności
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 11 w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja Dostępności dotyczy strony Serwis Biuletynu Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 11.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Niektóre zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości.
- Sporadycznie pojawiają się błędy w opisach i treściach przycisków oraz linków.
- Brak możliwości obsługi niektórych elementów za pomocą klawiatury.
- Puste odnośniki lub niejednoznaczne odnośniki oraz przyciski.
- Brak etykiet dla niektórych pól formularzy.
- Niektóre fragmenty tekstów nie spełniają wymogów kontrastu.
- W niektórych przypadkach nieprawidłowo użyte atrybuty ARIA.
Przygotowanie Deklaracji Dostępności
Przygotowanie Deklaracji Dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną nr 11 można połączyć się za pomocą tłumacza języka migowego online w godzinach pracy poradni.
Dostęp alternatywny można uzyskać również kontaktując się z Poradnią Psychologicnzo-Pedagogiczną nr 11. Możliwe jest odczytanie treści niedostępnej (krótsze teksty - max do 1 strony A4). Można również zarejestrować żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej. Zarejestrowane żądanie jest przekazywane do właściciela treści.
- Telefon: 228251815
- E-mail: sekretariat@poradnia11.waw.pl
- Portal: https://poradnia11.waw.pl
- Połączenie poprzez tłumacza PJM on-line
Skróty klawiszowe
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Anna Miedzianowska, amiedzianowska@poradnia11.waw.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 22 825 18 15. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Siedziba Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 11, Al. Jerozolimskie 30 lok. 5, 00-024 Warszawa
[Ten opis dostępności nie zawiera osobistych opinii na temat zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ale jego celem jest dokładne opisanie dostępności oraz udogodnień.]
Dojście piesze jest od ulicy Aleje Jerozolimskie. Przejścia dla pieszych posiadają sygnalizacje dźwiękowej na skrzyżowaniu ulic Nowy świat i Aleje Jerozolimskie. Na trasie dojścia do budynku występują pojedyncze przeszkody np. drzewa, słupki na przejściach, siedziska, kosze na śmieci.
Najbliższa stacja PKP Powiśle znajduje się w odległości ok.550 m. Dojście na perony jest możliwe wyłącznie za pomocą schodów.
Najbliższe przystanki autobusowe: Krucza 01 (109, 117, 127, 128, 158, 171, 175) znajduje się w odległości 50 m, Krucza 02 (109, 117, 127, 128, 158, 171, 175)znajduje się w odległości do 200 m; Foksal 01, 02 ( 111,116,128,175,180,222,503,518,E2) znajdują się w odległości do 250 m.,
Najbliższe miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością znajduje się przy wejściu do budynku przy Alejach Jerozolimskich. Miejsce parkingowe jest na chodniku.
W okolicy jest postój taksówek.
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/
Główny lokal Poradni (w tym sekretariat) znajduje się na trzecim piętrze budynku. Stopnie schodów są proste, bez podcięć. Brak czytelnych oznaczeń krawędzi schodów. Schody wyposażone są w jednostronne poręcze. W budynku znajduje się winda, która nie spełnia wymogów windy dla osób niepełnosprawnych.
Poradnia dysponuje także lokalem na parterze znajdującym się na wprost wejścia do budynku.
Do budynku, w którym mieści się siedziba Poradni przy Alejach Jerozolimskich 30 w Warszawie prowadzi jedno wejście znajdujące się w ścianie frontowej budynku od strony Al. Jerozolimskich – jest wyposażone w drzwi jednoskrzydłowe przeszklone i jest dostępne dla osób na wózku (szerokość przejścia powyżej 90 cm, brak progów). Dojście piesze jest równe, bez nachylenia. Wejście jest wyposażone w domofon (należy wybrać nr 5).
Wejście do siedziby jest trudne do zlokalizowania przez osoby słabowidzące Przy drzwiach wejściowych do budynku umieszczona jest niewielka tabliczka informacyjna.
Wejście posiada przedsionek, z którego do dalszej części budynku prowadzą jednoskrzydłowe przeszklone drzwi (szerokość przejścia powyżej 90 cm, brak progów). Na parterze wprost z przedsionka wchodzi się na korytarz, z którego bezpośrednio na wprost można przejść do lokalu poradni na parterze lub skierować się w lewą stronę na klatkę schodową oraz do windy.
Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępny jest przede wszystkim lokal na parterze. W budynku znajduje się winda nieprzystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W przypadku niemożności dotarcia interesanta na trzecie piętro, istnieje możliwość zejścia pracownika poradni na parter i obsługi interesanta w dogodny dla niego sposób, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu takiej potrzeby u pracownika sekretariatu. Toaleta dla interesantów znajduje się na 3 piętrze budynku oraz na parterze. Toalety są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. W przypadku konieczności odbycia wizyty na trzecim piętrze, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu takiej potrzeby u pracownika sekretariatu, istnieje możliwość skorzystania z szyn teleskopowych w celu przemieszczenia się do windy, która znajduje się na wysokim parterze.
Jednostka nie posiada parkingu ogólnodostępnego. W odległości około 5 metrów od drzwi wejściowych do budynku − w Alejach Jerozolimskich znajduje się miejsce parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Wejścia do gabinetów specjalistów oznaczone tabliczkami informacyjnymi. Drzwi wyposażone w klamki i zamki.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Brak pętli indukcyjnej oraz dostępu do tłumacza języka migowego. W lokalu nie ma oznaczeń brajlowskich.
W lokalu głównym poradni, zaraz za drzwiami, po prawej stronie, znajduje się tablica tylfograficzna w sposób wizualny i dotykowy pokazująca rozmieszczenie pomieszczeń w poradni.
Tekst łatwego do czytania oraz informacja w języku migowym dotyczące działalności Poradni dostępne są na stronie https://poradnia11.waw.pl/o-poradni/tekst-etr/
Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym, poprzez tłumacza migowego on-line dostępnego na stronie internetowej „Tłumacz Migam” tłumacz.migam.org – bezpośredni link. Przy nawiązywaniu połączenia celem ułatwienia załatwienia sprawy prosimy o przygotowanie numeru telefonu do wybranej placówki.
Lokal posiada oznaczenia ewakuacyjne.
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń